6 lutego 2014

Fragment mojej nowej książki o kinie Terence'a Daviesa


Z okazji wspaniałej edycji Kresu długiego dnia (1992) na Blu-ray/DVD, przygotowanej przez legendarne Criterion Collection, strona RogerEbert.com publikuje fragment mojej nowej książki o kinie Terence'a Daviesa, która pojawi się nakładem niewielkiej oficyny Miniver Press w roku 2015. Zapraszam do lektury i do kupienia przepięknego zestawu DVD/Blu-ray, oddającego sprawiedliwość jednemu z największych arcydzieł w historii kina.

10 komentarzy:

  1. fajnie tu u Ciebie! blog warty polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wydania książki, to takie moje skryte marzenie już od dzieciństwa :) Świetna sprawa i ciekawy blog, życzę dalszych sukcesów z piórem i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog, do którego chce się zaglądać powtórnie, nie przestawaj go prowadzić – Twoje wpisy są naprawdę zajmujące i chce się im poświęcić chwilę, nie każdy potrafi pisać tak dobrze. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tym wpisie chcę więcej i więcej. Zdobył Pan moje zainteresowanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog prawdziwego eksperta i pasjonata, z pewnością warto zaglądać tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń